piątek, 21 marca 2014

Ciecierzyca (cieciorka)

Stanowi doskonały zamiennik mięsa w diecie wegetariańskiej, ze względu na dużą zawartość białka. Jest łatwo dostępna.

Jak ją przygotować?

Ciecierzycę należy namoczyć co najmniej 12 godzin. Wcześniejsze namoczenie pomaga wypłukać niekorzystne dla naszego zdrowia substancje. Wodę potem należy odlać, zalać wrzątkiem i gotować ok. 50 minut. 

Można także pójść na łatwiznę i kupić gotowaną na parze ciecierzyce w puszce.


Właściwości ciecierzycy:



Zawartość substancji odżywczych w 100 g produktu (ugotowana):



Źródło:
http://www.tabele-kalorii.pl/kalorie,Ciecierzyca-cieciorka-gotowana.html
http://tarzynkowo.blogspot.com/2013/03/jak-ugotowac-ciecierzyce.html
http://mamzdrowie.pl/ciecierzyca-sycaca-i-zdrowa/

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz!
Anonimie, bardzo Cię prosimy, podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej Ci odpowiedzieć.

Miłego dnia życzy :-)
ZdrowoNaturalnie.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 ZdrowoNaturalnie.pl , Blogger