sobota, 20 września 2014

Skok ma wielką moc

Czy zastanawialiście się kiedyś ile dobrego może przynieść dla naszego zdrowia skakanie na skakance? Nie tylko szybciej spalimy kalorie, ale także wyrzeźbimy swoje ciało.

Skakanie na skakance nie jest wskazane dla osób z nadwagą i otyłością, problemami z krążeniem, lub ostrą niewydolnością serca

Należy także pamiętać, że przed skakaniem wskazana jest rozgrzewka stawów dłoni i ramion oraz ćwiczenia kolan i kostek. Jak przed każdymi ćwiczeniami rozgrzewka jest konieczna, aby uniknąć kontuzji podczas treningu. 

Tyle dobrego może nam przynieść skakanie na skakance.


Należy także pamiętać o prawidłowej technice skakania na skakance:





Kto podejmuje z Nami wyzwanie i zaczyna skakać na skakance?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz!
Anonimie, bardzo Cię prosimy, podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej Ci odpowiedzieć.

Miłego dnia życzy :-)
ZdrowoNaturalnie.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 ZdrowoNaturalnie.pl , Blogger