środa, 4 lutego 2015

Migdały

Warto już dziś do swojej diety włączyć migdały, ze względu na dużą zawartość wapnia i witaminy E.  Oprócz tego migdały zawierają błonnik, witaminę B2 ( jest odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie narządu wzroku), cynk, potas, proteiny białkowe oraz magnez. 

Pisaliśmy także o oleju migdałowym TUTAJ

Osoby, które są uczulone na nikiel powinno ograniczyć spożywanie migdałów.

Lubicie migdały? 




Zawartość kalorii w 100 gram migdałów wynosi 575 kcal.

Wartości odżywcze:


Węglowodany:


Minerały:


Witaminy:


Tłuszcz i kwasy tłuszczowe:


Źródło obliczeń:
www.kalkulatorkalorii.net

2 komentarze :

  1. żeby być rzetelnym trzeba jednak napisać, że 100 g migdałów to 623 kcal, 54 g tłuszczu i 10 g węglowodanów. znam bardziej idealne produkty odchudzajace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w rozsądnych ilościach jest dozwolone. Należy także pamiętać,że bez ruchu i zbilansowanej diety nic się samo nie wykona. To proszę się z Nami podzielić informacją o tych produktach. Tak na przyszłość proszę się podpisać, gdyż anonimowe komentarze bez podpisu będą usuwane ;)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz!
Anonimie, bardzo Cię prosimy, podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej Ci odpowiedzieć.

Miłego dnia życzy :-)
ZdrowoNaturalnie.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 ZdrowoNaturalnie.pl , Blogger